Regulamin Klubu GYM4FIT

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług Klubu GYM4FIT  znajdującego się Brzegu Dolnym przy ul. Sienkiewicza 29. Właścicielem marki GYM4FIT jest IQ4 Poland Sp. z o.o. ul. Jemiołowa 44/107A, 53-426 Wrocław wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego we Wrocławiu pod numerem KRS:0000426063, NIP: 8952014054, regon: 021914169

1.   Osoby korzystające z usług Klubu zobowiązane są do zapoznania się z Regulaminem Klubu i przestrzegania go, a także do bezwzględnego respektowania poleceń obsługi.

2.   Na terenie Klubu obowiązują ogólnie przyjęte normy i zasady kultury osobistej (zabrania się używania wulgaryzmów i zachowywania się w sposób mogący zakłócić spokój i komfort ćwiczenia osobom przebywającym w obiekcie).

3.     Z usług Klubu samodzielnie mogą korzystać osoby, które ukończyły 12 rok życia.

4.   Klient, który nie ukończył 18 roku życia jest zobowiązany do dostarczenia podpisanego przez rodzica lub opiekuna stosownej zgody (wzór dostępny w recepcji) oraz do każdorazowej konsultacji ćwiczeń z instruktorem lub obsługą Klubu.

5.     Zabrania się wstępu do Klubu osobom będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.

6.   Na całym terenie Klubu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.

7. Zabrania się wnoszenia na teren Klubu alkoholu, narkotyków oraz środków farmaceutycznych (dopingujących, stymulujących itp.), a także napojów w szklanych lub otwartych naczyniach.

8.  Zabrania się wnoszenia plecaków, toreb etc. na sale ćwiczeń (fitness/kardio/siłownia).

9.   Na teren Klubu zabrania się wprowadzania zwierząt.

10.  Na terenie Klubu obowiązuje zakaz akwizycji oraz naklejania i pozostawiania reklam bez zgody właściciela Klubu.

11.  Na terenie Klubu obowiązuje zakaz prowadzenia działalności bez zgody Klubu, w szczególności treningów personalnych.

12. Zewnętrzni trenerzy personalni mogą prowadzić treningi personalne pod warunkiem zgody Klubu i podpisania umowy na prowadzenie treningów personalnych dla trenerów zewnętrznych.

13.  Podczas korzystania z usług Klubu wymagany jest strój sportowy i zmienne obuwie sportowe z czystą podeszwą.

14.  Klient ma obowiązek posiadać ze sobą osobisty ręcznik w celu położenia go na siedziskach i oparciach przyrządów do ćwiczeń na siłowni oraz matach do ćwiczeń. W przypadku braku jest możliwy zakup na recepcji Klubu.

15. Osobom początkującym, które nie miały wcześniej styczności ze sprzętem znajdującym się w Klubie zaleca się skorzystanie z pomocy obsługi. Trener Klubu zobowiązany jest udzielić instruktażu o sposobie obsługi maszyn i urządzeń.

16.  Przed rozpoczęciem treningu należy przeprowadzić rozgrzewkę.

17. Klient zobowiązany jest wykonywać ćwiczenia bezpiecznie, tzn. ćwiczyć z takimi obciążeniami, nad którymi jest w stanie sam zapanować. Klub nie ponosi odpowiedzialności za osoby, które doznały kontuzji podczas wykonywania nieprawidłowo ćwiczeń.

18.  Ćwiczenia na poszczególnych urządzeniach treningowych należy wykonywać w miejscu, w którym zostały one ustawione. Zabrania się korzystającym z Klubu przestawiania urządzeń treningowych oraz wprowadzania regulacji, które mogą zagrażać bezpieczeństwu.

19. Przed rozpoczęciem ćwiczeń na urządzeniach treningowych dla zachowania bezpieczeństwa Klient powinien sprawdzić stan techniczny urządzenia z którego będzie korzystał i w przypadku zauważenia usterki niezwłocznie zgłosić ten fakt w recepcji. W przypadku korzystania z bieżni treningowych, przed treningiem BEZWZGLĘDNIE należy używać przypięcie klamry bezpieczeństwa. W przypadku jej nie zapięcia Obsługa klubu ma prawo przerwać taki trening.

20. Klient zobowiązany jest do zachowania porządku po zakończeniu ćwiczeń (odłożenia na właściwe miejsce używanych przyrządów, obciążeń oraz dezynfekowania urządzeń po ćwiczeniach).

21.  Klient korzystający z usług Klubu ma świadomość, że niezależnie od podejmowanych przez Klub środków bezpieczeństwa, spełniania norm sanitarnych i podejmowania należytej staranności, żeby uchronić Klientów przed potencjalnym zarażeniem różnymi chorobami, w tym zakaźnymi, ryzyko istnieje. Klub zapewnia, że zrobi wszystko, żeby je zminimalizować i zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu wszystkim osobom przebywającym na terenie Klubu.

22. Klient korzystający z usług Klubu oświadcza, że jest osobą zdrową. Klub zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi w przypadku podejrzenia, że Klient jest chory - niezdolny do samodzielnych ćwiczeń oraz jeśli może narażać innych ćwiczących przez rozprzestrzenianie chorób zakaźnych.

23.  Klub zastrzega sobie prawo do zweryfikowania wysokości temperatury ciała u Klienta przy użyciu termometru bezdotykowego w sytuacji podejrzenia u niego gorączki.

24. Klient zobowiązany jest do przestrzegania zasad higieny określonych przez Główny Inspektorat Sanitarny w szczególności używania czystego, zamiennego obuwia oraz osobistego ręcznika podczas ćwiczeń. Osoby nie posiadające zamiennego obuwia mogą nie zostać wpuszczone na teren Klubu.

25.  Klient korzystający z usług Klubu oświadcza, że nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych i uczestniczy w zajęciach na własną odpowiedzialność. Klub nie ponosi odpowiedzialności za wypadki zaistniałe na terenie Klubu wynikające ze złego stanu zdrowia.

26. W przypadku złego samopoczucia, urazów, kontuzji oraz wszelkich problemów zdrowotnych uniemożliwiających ćwiczenia – należy bezwzględnie przerwać trening

27.  Klienci po urazach zobowiązani są do dostarczenia zaświadczenia lekarskiego mówiącego o braku przeciwwskazań do ćwiczeń siłowych, a w przypadku wystąpienia ograniczeń lub zaleceń treningowych zaświadczenia lekarskiego ze ściśle określonymi ćwiczeniami i wartościami obciążeń. Instruktor oraz obsługa klubu ma prawo przerwać ćwiczenia, jeśli stan zdrowia Klienta nie pozwala na ich kontynuowanie.

28.  Klient, który w czasie ćwiczeń źle się poczuje zobowiązany jest natychmiast przerwać ćwiczenia i powiadomić obsługę Klubu.

29. Klient, który został poszkodowany na skutek zdarzenia losowego zobowiązany jest sporządzić wraz z obsługą Klubu protokół powypadkowy oraz własnoręcznie go podpisać.

30.  Z usług Klubu mogą korzystać osoby, które posiadają ważny karnet, wykupiły jednorazowe wejście lub korzystają z karty partnerskiej.

31.  Ceny obowiązujące w Klubie reguluje aktualna oferta cenowa dostępna w recepcji Klubu lub na stronie www.gym4fit.pl

32.  Klient ma możliwość podpisania Umowy Członkowskiej na korzystanie z usług klubu tj. korzystanie z pomieszczeń i urządzeń Klubu

33.   Przy zakupie karnetu wielokrotnego wejścia, Klient musi korzystać z imiennej karty RFiD identyfikującą go w klubie, której to okazanie jest podstawą wejścia Klienta na teren obiektu.

34.  Karty dostępowe wystawiane są imiennie i tylko na jedną osobę. Nie ma możliwości odstępowania ich innym osobom.

35.  W przypadku stwierdzenia, że użytkownikiem karty nie jest osoba, na którą została ona wystawiona, Klub zastrzega sobie prawo do jej anulowania.

36. Wykupiony terminowy Karnet do klubu musi być wykorzystany w jego terminie ważności. Nie ma możliwości wykorzystania przez inną osobę. Niewykorzystany karnet przepada i nie należy się za niego zwrot pieniędzy.

37. Raz w roku kalendarzowym jest możliwość zamrożenia 1 okresu do karnetów długoterminowych (bezterminowych, 6 i 12 miesięcznych) Każdorazowy koszt zawieszenia jest zawarty w aktualnym cenniku klubu,  o fakcie należy powiadomić Klub, pisemnym oświadczeniem złożonym w recepcji lub drogą mailową na adres  biuro@gym4fit.pl  Zamrożony karnet jest nieaktywny a każde wejście do klubu w czasie zamrożenia jest odrębnie płatne.

38.  Płatność za karnety realizowana jest w recepcji klubu (płatność: gotówka/ karta) oraz w strefie klubowicza (płatności elektroniczne):

https://gym4fit-brzegdolny.cms.efitness.com.pl/kup-karnet po zalogowaniu się na indywidualne konto poprzez serwis Przelewy24 oraz PayU

39. W przypadku samodzielnego zakupu karnetu w strefie klienta i nieskorzystaniu z oferty Klubu do 14 dni od daty zakupu, Klubowicz ma możliwość odstąpienia od umowy poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji na adres mailowy: biuro@gym4fit.pl lub w recepcji klubu.

40.  Osoby posiadające karnet VIP umożliwiający dostęp do pełnej oferty Klubu przez 24h na dobę zobowiązane są do przestrzegania poniższych zasad:

kategoryczny zakaz wprowadzania osób trzecich, przy jednorazowym wejściu kilku osób osób z karnetem VIP - każda osoba oddzielnie musi zarejestrować swoje wejście

- pozostawienia po sobie porządku i odłożenia wszystkich używanych obciążeń na swoje miejsce

- wyłączenia światła przed wyjściem po zakończonym treningu

- zatrzaśnięciu drzwi wejściowych po wejściu i wyjściu z Klubu

41. W przypadku naruszenia zasad w pkt 40 Klub ma prawo unieważnić karnet klubowicza i zablokować jego dostęp do Klubu

42. Klub zastrzega sobie prawo do zawieszenia zajęć oraz swoich usług wynikających z przyczyn technicznych lub awarii mających wpływ na funkcjonowanie Klubu

43. Przed wejściem do Klubu po za godzinami pracy, osoby posiadające karnety VIP każdorazowo muszą zarejestrować swoją obecność w czytnikach dostępowych drzwi wejściowych. Klub zastrzega możliwość zablokowania karty osobom które nie zarejestrowały karty przed wejściem.

44.  W przypadku zagubienia karty dostępowej Klient jest zobowiązany uiścić opłatę za wydanie jej duplikatu (20pln)

45.  Nie wolno pozostawiać jakichkolwiek rzeczy w szatni lub na terenie Klubu po jego opuszczeniu.

46.  Klub nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni lub na terenie obiektu. Wartościowe przedmioty należy zdeponować w sejfie w recepcji.

47.  Klient odpowiada za wszystkie szkody materialne wyrządzone w Klubie. W kwestiach spornych powołany zostanie biegły rzeczoznawca.

48.  Wszystkie stwierdzone przypadki zniszczenia, dewastacji lub kradzieży podlegają odpłatności 100% wartości.

49.  Obsługa Klubu ma prawo usunąć z siłowni lub fitness osoby nieprzestrzegające Regulaminu, a także unieważnić Karnet Klienta.

50.  Klub przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z RODO. Stosowna Klauzula informacyjna znajduje się w recepcji Klubu i na stronie:

http://gym4fit.pl/klauzula-rodo/

51.  Dla bezpieczeństwa, teren obiektu (sale ćwiczeń, korytarze i recepcja) jest monitorowany w sposób ciągły, nagrania z kamer mogą być podstawą do pociągnięcia do odpowiedzialności osób nie stosujących się do zasad niniejszego regulaminu. Monitoring prowadzony jest w sposób nie naruszający dóbr osobistych oraz godności użytkowników.

52. Wszelkie reklamacje dotyczące zakupu Karnetów i korzystania z usług Klubu można składać pisemnie w recepcji lub na adres mailowy biuro@gym4fit.pl  Klub na odpowiedz zastrzega sobie termin 7 dni od daty wpłynięcia reklamacji.

53.  Klub zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, o czym każdorazowo poinformuje Klientów poprzez e-mail podany przy rejestracji.

ostatnia aktualizacja regulaminu: 20.07.2022